tisdag

Gud så trött jag är, helt sjukt. Orkar inte göra någonting..
Skolan idag var väl helt okej! Men jag är trött på att plugga, men det är bara att stå ut!:p
Sedan har jag inte gjort mycket sedan jag kom hem vid två:P Har bara slöat framför datorn, och tv.n. Just nu kollar jag på project runway xD haha, har inget annat att göra ju.

Men nu ska jag snart cykla upp till Dea! Hon är sjuk, men jag bryr mig inte. Är non ändå reda smittad såå xD egentligen borde jag plugga, men guud det orkar jag inte. Kanska ska träffa Erika en stud sedan också:)

vad gör ni idag då? ;)

puss!

haha bjuder på en gammal bild, då jag var svarthårig xD usch usch


Kommentarer
Postat av: Anna

Söt:)

2009-09-08 @ 21:20:45
Postat av: DEAAAAAAAAAA

Jag älskar dig så jävla mest bästa vän! <3

2009-09-08 @ 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0