lov

Har inte bloggat på nästan en vecka :o Haha, sjukt. Men har inte haft orken..

Har i alla fall, påsklov nu, riktigt skönt. Eller har ju haft det sen i torsdags. Har varit en rätt chill påsk. På skärtorsdagen åkte jag och Jimmy till Örebro och hjälpte Madde att flytta, så nu bor hon i solhaga igen:) I fredags blev det att chilla med Jimmy och Freddie hemma hos älsklings far för han var inte hemma. På lördagen blev det Örebro igen, med älskling, mamma, Frida och Morgan. Käkade påskbufé på ngn resturand, madde var oxå med.
På söndagen blev det att käka hos min farsa. Och igår fyllde pippi 18 år. Så typ fika och så.

Så har varit med älskling sen i onsdagskväll tills nu, men ska nog dit ikväll, men först ska jag till ica och köpa hårfärg och färga min utväxt!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Miss Baam

Du är så galet fin pancake <3



Saknar dig så det gör ont, det ska du veta! Tänker på dig ofta! Jag har den där affisch biten från Örebro fortfarande hängandes bredvid sängen !!

2010-05-11 @ 20:55:27
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0