-.

JAG ÄR DUKTIG! Har nu varit rökfri över ett dygn. Känns bra, men visst har jag varit jävligt sugen. Speciellt när många i min närhet röker. Har inte varit rökfri ett dygn, sedan september, då jag höll upp i 2-3 veckor, men började igen efter kopparbergsmarken. För hur dumt är det inte igentligen att röka, snusa med för den delen. Men det är så jävla lätt att bli fast. Så ni som inte testat, gör det inte :)

Idag var jag hemma några timmar och träffade mammsen, syster Frida kom även förbi ett tag. kul kul :)

Imorgon vet jag inte vad som händer, det visar sig! Men imorgon ska jag sova hemma i alla fall, för på lördag gifter sig min kusin, så då blir det bröllop, sen bröllopsfesti Gusselby. Nice!

nu kommer Jimmy ut ur duschen, så vi ska slå på en film, men först bädda i ordning. Hatar att sova i en obäddad säng.

mitt hår </3 Passar på att gå osminkad och med ofixat hår nu i sommar. För plattång sliter skapligt på håret, och smink är inte det bästa för huden osv.

Men har hittat en plattång jag vill ha, min börjar bli sliten.

Köp den till mig! Bara 849 kr ;) http://www.lyko.se/?artnr=11-099&cat_id=59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0