-

Skriver inte mycket här. Har ingen lust, blir nog mera sen när skolan börjar och de blir mer rutiner.
Nu är jag i Ställdalen nästan hela tiden, är med min underbara pojkvän. Har inte hänt mycket på lovet, men det är skönt att vara utvilad tills skolan börjar. Ska bli spännande med en ny skola och allt. Jag hoppas på att det kommer bli bra. Har ju Erika och Lovisa som kommer gå i min klass, så det tycker jag är bra, att ha någon man känner.

Nu väntar jag på att Jimmy ska komma upp så vi kan lägga oss, kolla på en film och bara ha det mysigt. Tror han är nere och snackar med sin morsa.

Och grattis Amelie och Emelie som fyller år idag.
Och även ett grattis till Frida och Morgan som har varit förlovade i ett år nu! Är så glad för deras skull.

Men ha det bra allihopa.

pusshej

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack, vad söt du är! :)

2010-08-02 @ 08:58:00
URL: http://fridansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0