dags att sova

Måste försöka sova nu, så ska väl slå på en film, mycket lättare att somna då.

Sover hemma inatt, för imorgon ska vi på bröllop, Ska bli kul, men innan det ska jag till Frida. Hon ska hjälpa mig att färga håret. Vilket är ett måste! Färgen har gått ur och är typ grått nästan, ser i alla fall skabbigt ut. Så imorgon blir jag rödhårig.

Idag var det sommarprat med Darin på p1. Helt underbart bra! Där han pratar om allt från idol, till hur hans föräldrar hade det i Kurdistan. Även om hans roadtrip i USA och hur han reagerade när Michael Jackson dog. ett måste att lyssna på enligt mig. Njöt av varenda sekund. Det var awesome. Blev både ett leende på läpparna och även några tårar. Berörande!
http://static.sr.se/laddahem/podradio/SR_sommar_i_p1_100813030054.mp3


natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0