:)

Ligger i älsklings säng, och min hand har somnat, lite drygt att skriva ju :(

Inatt är det inte bara jag och jimmy som sover i hans säng. Utan Jocke också. Haha riktigt trångt och mysigt. Jimmy Och Jocke är ute och fixar stereo, bas eller vad fan de är i Jimmys bil. Orkade inte sitta där ute.

Sen har jag nästan bestämt mig för att sluta röka.. och börja snusa. För min astma pallar inte med min rökning känner jag, liksom ett halvt paket om dagen är inte bra. Och snus påverkar inte lungorna, sen försämras inte konditionen lika mycket, för vill få upp min kondition igen. Sen tycker jag det är nice med snus, sen får ni tycka att det är fult eller äckligt, men vet ni vad? Jag bryr mig inte :) För det är mitt liv, och jag gör precis som jag vill.

älskar min kudde här <3

Kommentarer
Postat av: Miss Baam

Jag snusar ibland när jag inte har råd till cigg för då tar jag av baby :P Snus är fan nice! :)

2010-08-12 @ 22:30:23
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0