:)))

Cha cha :) Blev ingen skola för mig idag, kände inte för det liksom. Men ska skärpa mig nu och försöka sköta skolan. Iaf så drog jag hem till Erika en stund, sen hem och tvätta och städa kaninburarna *duktig* . Sen kom min älskling hit:D  myys:) Och vi har faktist varit tillsammans i en månad idag. Tiden går fort, och den här månaden har varit så jävla underbar, och jag älskar Jimmy mer och mer för varje dag som går. Han är världens underbaraste människa <3
Iaf så gjorde vi inte så mkt, hade de allmänt mysigt bara:) Sen drog vi ut på byn där Erika, Alex och Kim var:) Sen kom Jonna, pippi och Kimmy dit också. Chilla på ica ba. Sen drog dom. Då gick ja, Erika, Alec och Jonna hem till Erika. hehe sen drog ja hem vid nio typ.

Nu ska jag duscha, ge kaninerna mat. Sen sooooova ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0