onsdag -.-

Sitter hemma hos Erika nu, blir ni förvånade? haha:)

Dagen har varit ganska tråkig, har typ inte hänt någonting alls. Hatar verkligen onsdagar. usch, usch, usch! Men som tur var så hade vi hål sista.

Igår var det iaf lite roligare trots att jag var trött hela dagen typ. Jag och Erika åkte upp till Ställdalen vid fyra och va med min älskling:) Onka kom dit efter ett tag också. hehe, sen efter några timmar åkte vi hem till mig. Chillade bara typ. Vid halv tio drog Erika och Onka hem och Jimmy sov hos mig:) Kollade på paradise hotel såklart, vem missar finalen liksom? haha jag vet jag är nörd. Men ja det var mys att ha älsklingen där iaf :) <3

jaa nu ska jag typ kolla på tv me Erika eller nå.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0