shalala

Sitter hemma hos min farsa. Tråk som fan. Men igår var det iaf min födelsedag, så nu är man 16 år, riiiktigt steek.
Det var ganska chill igår. Först skola, sen häng på ica. haha sen hem till mig, så blev de att mormor, madde, Frida och Morgan kom och ja fick presenter = pengar :) Älsk och Erika var oxå med. Fick finfin present av min älskling :D haha, sen kvällen tillbringade jag med Jimmy, Erika och Onka. Vi satt nere hos S Stefan och kolla på avatar. haha kolla inte ett skit på filmen. Men iaf. Sen sov jag hos älskling<3 Och idag typ vid ett drog jag och Jimmy till gymmet:) Va kul! sen så hem sen hämta pappa mig.
Så nu sitter jag här och dör ut. hah

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0