1 januari 2010

Nytt år och nya möjligheter.

Första dagen på det nya året är snart förbi! Och jag börjar med att önska grattis till Frida och Morgan som nu vart tillsammans i ett år. Önskar all lycka till er i framtiden.

Igår var det då nyårsafton. Den firades med trevligt folk och öl i Ställalen! :) Så det vart lyckat! Sen sov jag hos älsk<3 Kom hem till honom kring halv tre? och somnade nästan direkt. Var skapligt trött kan man säga. Så idag gick vid upp vid typ fyra tiden, och så tog ja tåget hem vid fem. Sen har jag inte gjort mycket. Gick till ica för att köpa cola som jag var sjukt sugen på. Och där satt Erika och Kimmy så då blev jag kvar där ett tag och var social;) Haha vi var alla tre ganska övertrötta, typ garva åt allt. haha

Nu ska jag ut ett tag och vad jag ska göra får ni själva lista ut;)

höööj, och gott nytt år på er gott folk :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha tackar tackar. :)



Är du och Jimmy tillsammans nu lr????? :)



<3

2010-01-02 @ 12:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0