20 sanningar om dig själv

1. Jag vill ha sommar

2. Jag är ett Darin freak.

3. mitt självförtroende är sämst

4. Kan inte tänka mig ett liv utan min syster. Vi kan prata om allt, och jag mår som bäst när jag är med henne.

5. jag är blyg:s

6. jag älskar Jimmy <3 Så jävla mest!

7. jag och min morsa bråkar 24/7.

8. jag vill pierca tungan

9. jag röker.

10. jag hatar kopparberg

11. Jag spenderar mest pengar på kläder och smink

12. jag gillar att festa

13. jag trivs bäst i blont hår

14. Jag saknar MARION <3

15. och även Linda, Erika, Malle, Py och Sanna <3

16. jag  träffar typ aldrig min pappa.

17. jag har ofta ont i huvet och mår illa.

18. jag hatar rasism och även homofobi.

19. Erika är min bv <3

20. jag har sett Darin 20 ggr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0