helgen snart slut..

Idag är det söndag, och helgen har väl varit bra:) I fredags vare kul. Först var jag, Erika och Alex hemma hos Alex och drack lite groggar. haha roligt hade vi det.. Sen kom Onka och hämtade oss, hem till Robin en stund sen till Johan. Där blev vi kar hela kvällen :) Kul var det, nästan hela tiden.. Sen så sov jag hos älsklingen <3

Och igår var jag typ helt seg hela dagen. haha. Vaknade typ halv elva eller något, och så gick vi upp vid typ tolv då Erika kom. Vi åt frukost, kollade på en film sen hem till Jimmys mor. Och där typ sov vixD Haha. Sen vid sju åkte jag hem, och väl hemma gjorde jag typ ingenting. haha.

Och idag ska jag plugga.... fyfan, men har prov imorgon... :s

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0