hihi

Alltså jag gillar inte onsdagar. Finns typ inget positvit. Liksom långa skoldagar och bara tråkiga lektioner. Usch usch.

Men det dög i skolan idag i alla fall. Efter skolan va jag med Emma, gick först hem till mig och hämtade pengar. Sen jaa.. haha. Vi gjorde typ inget. Satt typ på rs och snacka med Peshro x) HAha men han var inte sig lik:( hihi.

Sen gick vi hem till Erika och var där ett tag. Sen snacka jag med Jimmy i telefon i typ 2 timmar. Haha. Och påväg hem från Erika så gick ja ju förbi rs. Så var peshro där och jobbade. Alltså det var stängt, men han städa typ, så jag var där och var social mot honom. haha.

Aah sen har jag inte gjort mkt mer. Och nu ska jag sova. Men jag saknar älskling :(<3

pusshej <4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0