yeah

Hej på er sötnosar! :)
Sitter hemma hos min pappa och gör ingenting. Har fixat lite med bloggen som ni kanske ser. Ska dock göra en ny header, men har ju inga nya bilder ju.

Rolig lördagskväll man kan ha då..Men igår var det iaf chill. Åkte upp till ställdalen med Erika och var med lite folk. Sov där också. Alltid mys att sova med älskling <3

Jag och Jimmy somnade kring fem och sen gick vi upp typ ett. Haha dom andra var lite sega på att ta sig upp. Hahaha. 
 Sen åkte ja hem, sen hit. 
Så har inte gjort mycket idag.

På måndag börjar skolan. Döda mig.

pusshej<3


bjuder på en bild på mig och Marion! hehe. Bara för att jag saknar henne som fan <3


Kommentarer
Postat av: Marion

saknar dig också ): <3

2010-01-11 @ 22:26:12
URL: http://marionwagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0