Hej på er!

Har ändrat lite i min blogg, men färger och en ny header! Vad tycks?

Imorgon är det midsommar, känns som om tiden går riktigt fort nu, det har redan gått nästsan 2 veckor av sommarlovet, och det har nästan inte hänt någonting. Men kanske inte är så konstigt eftersom jag sover bort halva dagarna.

Igår var jag i Örebro med mamma. Först var vi hos en av hennes kompisar i Linde. Sen så tillbringade vi några timmar vid Madde i Örebro innan vi åkte hem.

Nu ska jag byta om, sen höra med mamma om hon har tid att skjutsa upp mig till Ställdalen. Har inte träffat min älskling sen igår morse. Tror att vi ska till gymmet när jag kommer dit. För ni har väl inte glömt att jag är biff? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0