memories

Var tvungen att tanka ner några avsnitt, så lägger in lite gamla bilder :D MINNEN <3

I början av sjuan. Mina sötnosar <3

Mitt hår som var oranget och kort och fult. Gick med uppsatt hår en månad xD

Dea XD sööt och emo :)

Mina och Marions mysstunder <3

Jag älskar bilden <3 döda mig inte nu :D

Marions sista dag på kyrkbacksskolan innan hon flyttade <3

Kvällen efter skolavslutningen i åttanxD

HAHA västerås. När malle fyllde 18xD

Mitt hår xD fett fult. Men långt <3

skåååål ;D

Malmö <3

Erika <3

birka paradise med Dea <3

Jag och BAaamih för typ två år sen <3

HAHA, me and Ola xD


Ja lite bilder sådärxD

pusshejs




Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAAA

HAHAHHAHAHAH ASAFIN EMO HAHAHAHAHA FAST NE



<3

2010-07-01 @ 23:50:23
Postat av: Marion

HAHAHAH ANNA XDXD FYFAN VAD FUUUUUUUUUUL hahahahahah

2010-07-04 @ 09:40:23
URL: http://marioncharlottewagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0