Nice kväll

Har varit riktigt roligt ikväll! Dansat som en galning, vilket inte är likt mig, och absolut inte nykter. Sista kvällen med niorna var riktigt lyckat alltså. Att se alla ha så roligt är också en höjdare. Ska jag vara helt ärlig var det längesen jag hade såhär roligt.

Även fast jag har klagat på skolan, på klassen och på folket, så kommer jag sakna allt. Sakna att se alla, sakna vännerna och klasskamraterna. Jag kommer sakna tryggheten man har här. Kommer kännas konstigt att inte få se alla dagligen och att inte få gå i den här skolan eller byn något mera.
Nästa år blir det Örebro. Känns kul med något nytt, men ändå att lämna allt här känns ledsamt. Men det är alltid bra med förändringar :)

Nu väntar jag på att min älskling ska ringa mig, sen ta en dusch, och sen blir det att sussa för mig.

Godnatt alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0