sommar <3

Dom senaste dagarna har varit kanon. Riktigt skönt väder :) Har varit i Ställdalen sen i torsdags och kom hem igår kväll. Midsommar blev ganska fail, men ändå var det ganska kul. Dagen efter vill jag helst glömma. Hade sjukt ont i huvet, så dagen blev liksom sängen och ca 8 alvedon. På kvällen när jag mådde bättre blev det tältning vid sågdammen med Älskling, Erika och Kimmy + massa andra som var där på kvällen men inte tältade. Var kul förutom att jag hade sjukt ont i magen. ajaj.
I Söndags blev det att bada, först i björken med Jimmy, Jocke, Johan, Emma, sofia och Freddie. Var kul, sen blev det sågdammen, sen på kvällen åt vi pizza hemma vid älsk<3
Igår hände inge speciellt.

Idag vaknade jag vid halv elva av att syster kom hit, sen har jag legat ute på studsmattan och stekt lite. Skulle hämta en stol i husvagnen också, blev livrädd när en katt kom springandes, som antagligen varit instängd sen igår :s

Nu ska jag göra mig i ordning, sen blir det Örebro med Dea:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0