slut på helg.

Helgen har varit riktigt bra! :)

Fredag: Jag och Erika åkte till Houvinen och där käkade vi pizza, åt lite godis, sen gick vi till Jon. Där var det lite folk. Sen kom min älskling dit, och efter några timmar åkte jag och Jimmy till han och jag sov där.

Lördag: Vaknade kring tio, gick upp efter ett tag. Egentligen skulle vi till gymmet. Men blev inte så för vi fick inte tag på någon nyckel. Sen kom Erika dit, chill! Sen kom Jocke dit. Gjorde inte så mycket. Så kom Johan oxå. De höll på att koppla in bas och slutsteg och allt va det nu är i Jimmys golf. Jag och Erika satt i bilen och flummade xD Sen åkte jag, Erika och Jimmy ner till Kopparberg och chillade hemma hos Erika. Sen vid tolv drog jag och Jimmy till mig. Jag duschade sen upp till Jimmy vid ett. Så sov ja där. myys att ha älskling brevid sig <3

Söndag: Vaknade vid nio. såg att de snöade. USCH, sen äta frukost. Sen drog vi till gymmet. Jag är värsta biffen ju. Noot. haha. Vi tränade biceps och mage :) Sen åkte vi till Jimmys far och duschade. Åt mat där och så. Sen ner till Kopparberg. Sen till Kenneth och Ida ett litet tag. Så hem till Jimmy igen och chilla. Sen hem vid åtta!

puss på helgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0