saknar <3



vi satt ihop som en kedja som aldrig skulle gå sönder.
Vi sa förevigt. Jag ville inte, men vi delades av på mitten
och gick skilda vägar. ni kanske inte tycker det,
men jag tycker det är synd. tänk alla våra minnen? tänk alla fester?.
alla mysiga tider vi hade tillsammans.

känns som att något fattas liksom.

för vi har haft det underbart, i alla lägen.
vi fanns där för varandra, och vi visste vart vi hade varandra.
Vi har så mycket minnen tillsammans, så mycket man aldrig glömmer.
Alla dagar, kvällar och nätter vi tillbringat tillsammans.

Skulle vilja uppleva allt igen, vilja ha er där ni var då. Kunna känna samma vänskap.


jag saknar er iaf, jag saknar oss.
jag saknar våra dagar, jag saknar det som vi hade..
när vi alla var tsm, var livet så jävla bra.
jag älskar er tjejer och det vet ni gott och väl.





Kommentarer
Postat av: Frida

Jag saknar det också.

Men det är sånt som händer, tyvärr...

Jag älskar dig! <3

2010-03-30 @ 19:41:52
Postat av: Marion

jag sáknar också er så sjukt mkt

det är egentligen helt otroligt att det blev såhär, efter att ha varit så tighta så länge..

asså ååh >':

2010-03-30 @ 21:03:53
URL: http://marioncharlottewagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0