godmorgon

Är väldigt dålig på att uppdatera har jag märkt.

Det börjar närma sig skolavslutningen nu. Bara 3-4 veckor kvar, gud vad jag längtar. Sista veckorna i nian, och på den här skolan. I höst blir det förhoppningsvis plusgymnasiet i Örebro:)

Igår var det en ganska chill dag. Skola - mentorstid - språkval - no - hemkunskap. Gjorde en jätte god tacopaj på hemkunskapen :)
Sen efter skolan, så var jag med Evve, sen kom Alex och Jonna:) och sen Erika också:) Vid halv sju blev det att kolla på vårkonserten. Amelie och Emelie sjöng "du är allt" med Sonja Alden, det var hur bra som helst :D
Sen efter konserten träffa man älskling en snabbis. Sen satt vi några och chilla vid skolan. Sen drog ja och Erika hem till mig ett tag. Sedan ut igen och träffa Kimmy. Sen hem och sova:)4
en ny vaken anna xD
Idag blir det klädsim de två första lektionerna, dryygt.

ha en bra dag puss:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad ska du gå för linje? :)

2010-05-18 @ 10:22:42
URL: http://aboutlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0