Plugg..

Har hur mycket plugg den här veckan, sitter och håller på med en historia komplettering nu, som ska vara klar tills imorgon. Sen har jag ett arbete tills på tisdag om något med eu. 3-5 sidor. Åh, vad roligt. Sen två muntliga engelska uppgifter, en skriftlig engelska uppgift, rätta en engelska uppsats, ett arbete om infra och ultra ljud, samt ett arbete om astronomi som jag inte gjort ännu. Och måste vara klar den här veckan, hur ska jag hinna med allt?

Men sen efter denna vecka är det bara att pusta ut. För veckan efter det är det bara chill! Sen skolavslutning :D

Men har i alla fall haft en rolig helg. Fredagen bestod av skola, sen Örebro med Evve, sen Darin på Media markt med Evve och angelica, var roligt att se Darin igen, han var hur trevlig som helst :) Sen när jag kom hem vid nio blev det fest i Ställdalens folketshus, det var skoj :) Lördag blev slapp dag, med en sväng till Ludvika marken, men älskling och Amelie.

Nu ska jag fortsätta med pluggandet. Pusshej <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0